Powered By Blogger

mandag 31. desember 2012

På nytt...


Da har jeg visst hatt en bloggepause som ikke var helt planlagt
 - men av og til trenger man pauser...
Desember har vært en travel måned med mye jobbing, blant annet. 

Nå er jeg klar for et nytt år med nye utfordringer og fine opplevelser! 
Jeg satser på at 2013 blir myye bedre enn 2012, selv om året 
som gikk hadde sine positive overraskelser.

Jeg håper dere ikke har forlatt meg selv om jeg har vært en dårlig blogger i det siste...

Takk for alle fine og oppmuntrende ord de siste 12 måneder!
:)




STOR KLEM fra meg og Leonpus 
(-som for tiden går med `sjerf` for at han ikke skal klø opp et stort sår han har fått...)


 ♥  










english:
 I`m back after a breake I didnt really plan... December has been ver busy with alot of work, among other things...
THANKS for you kind words and visits these last 12 months! 
I hope you will join us in 2013:)
BIG HUGS from me and Leon:):)


14 kommentarer:

  1. Takk for fine ord søte du! Ja, man trenger pauser innimellom. 2012 har på mange måter gått over all forventning samtidig som jeg til tider så vidt har klart å holde hodet over vannet.. Men hva er vel livet uten utfordringer og overraskelser ;)
    Bra det er flere som tar en rolig dag hjemme på nyttårsaften, da føler jeg meg ikke så kjedelig og gammal, hehehe ;D

    Huff da, har Leon vært i slåsskamp eller? Masse god bedring til sjarmøren!

    Vi satser på at 2013 blir enda bedre enn 2012 - noe annet er vel ikke mulig!

    Gleder meg til å følge deg videre inn i et nytt år Janni :)

    Masse klemmer til Leon og deg fra meg <3

    SvarSlett
  2. Godt nyttår!
    Glder meg til å følge deg vidare,
    digger stilen din:-)
    klem frå mari

    SvarSlett
  3. Godt nyttår :)
    Gleder meg til å følge deg videre i 2013.
    Håper det nye året blir fantastisk!

    SvarSlett
  4. Godt nyttår klem til deg ♥ Gleder meg til en ny og spennende bloggår.

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  5. Godt nytt år til deg ♥

    Og kjenner meg igjen gitt, det ble snaut med blogging i desember på meg også gitt! Er jo så mye annet å henge fingrene i rundt juletider :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  6. Hei vennen :)

    Takker for alle søte ord du har lagt igjen inne hos meg i 2012!
    Ønsker deg og den supersøte pusen din et fantastisk fint nytt år!

    Stor klem fra Ida Susanne

    SvarSlett
  7. Ønsker deg et riktig godt nytt år...
    klem

    SvarSlett
  8. Godt nyttår til deg søta!
    Gleder meg til å følge deg videre i 2013.
    Er ganske så sikker på at det blir fylt med fantastiske dager:)
    Jeg har startet det nye året med personlig rekord i å sove lenge..benytter tydeligvis sjansen nå, 18 år til neste gang! hihi
    Ha en herlig start på det nye året!
    klem Cathrine

    SvarSlett
  9. Godt nyttår! Håper at 2013 blir alt du ønsker deg!! :)

    KLem PInk lady

    SvarSlett
  10. oi så fin katt. godt nyttår

    SvarSlett
  11. Der var du igjen ja :) Savnet dine koselige innlegg. Godt nytt år til deg. Håper det nye året bringer lykke til deg og meg og alle andre. Det fortjener vi... :)

    Klem fra Eva

    SvarSlett
  12. Godt nyttår til deg :)

    Gleder meg til å følge deg videre i et fint 2013!

    Klem!

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails