Powered By Blogger

onsdag 20. oktober 2010

Glassaktig blikk

Kjøpte noen skjønne lysestaker i lysrosa glass her for litt siden. 
Bare 5 kroner pr stk! -Da har jeg lov...-
Har `lysekrone` på kjøkkenet, uten pærer men med `ekte` lys.
Kos!
  En lekker lekker glasskål kjøpt på en av mine loppemarked-raider i høst.
og den ene orkideèn min blomstrer igjen!
 Lykke!!
 Har telt over 40 knopper!!!
Fikk et tips ang vasking av glass. 
Kanskje dette er gammelt nytt for dere, men for meg var det nytt og  nyttig!!
Når man kjøper gamle litt gulnede og ekle glass på loppis e.l; vask de for hånd med 
oppvaskpulver for oppvaskmaskiner!
Jeg har ikke oppvaskmaskin (til min store fortvilelse!!), så alle kopper og glass blir 
vasket for hånd her. 
Men dette tipset synets jeg var kjempebra, og glass og skåler blir skinnende blanke!
 De kan gjerne få ligge litt i vaskevannet. 

Det var dagens tips - fra ei som hater å vaske opp!!
Tips om orkideèr kommer i morgen!;)

Og  vet der hva?? Det snør i Bergen i dag!!!
Ha en finfin LilleLørdag!

11 dager til trekning av Give Away!! 
Er du med?
 du har fortsatt sjansen hvis du trykker her!

8 kommentarer:

  1. 5 kroner per stykk?? Så fantastisk! De var vakre! Helt nydelige:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder Janniche! Skikkelig koselig stemning :-) Skimtet Leon på det ene bildet, han så også ut til å kose seg ;-)

    Huff, jeg hater også å vaske opp! Enda godt jeg ikke har en familie på 10 som jeg må vaske opp etter *humre*

    Vakre lysestaker og den bollen var også lekker! Jeg har to forskjellige fat og en bolle i samme stilen :-)

    Så vakker den orkideén var! Det er så flotte blomster! 40 knopper?? WOW! Kommer til å bli litt av en fryd for øyet med andre ord ;-)

    Her har det heldigvis ikke kommet noe snø enda, men plutselig så er den vel her også.. *brrrr*
    Koselig at du likte bildene på innlegget mitt! ♥

    God klem fra Lindis og Nala til deg og Leon :-)

    SvarSlett
  3. Mhm, snør her også, piss.... :P
    Nydelig lyskrone, koselig med levende lys! :)

    SvarSlett
  4. de där ljusstakarna i glas gillar jag och ljus kronan är också så vacker. Mina orkideér börjar också komma blomsstänglar på nu så jag hoppas det inom kort blir även blommor.
    Ha en fin kväll.
    Kram

    SvarSlett
  5. Ljustakarna i glas är så fina, 5 kronor stycket, det var ett fynd vill jag lova :-) Tycker glas ger så fint skimmer. Ha en fin dag. Kram Paula

    SvarSlett
  6. Jeg har sitti å kikka litt på gamle innlegg i bloggen din. Ble så nysgjerrig på de inneleggene om Leon. Leste Catfight - satt å lo skikkelig for meg sjøl! :-)) La igjen en kommentar på det innlegget jeg, måtte bare gjøre det, selv om det ikke var nytt ;-)

    Håper du og Leon har det bra! :-)

    SvarSlett
  7. Nydelig lysekrone du har!!! Og det ER lov når prisen er latterlig :)

    Takk for tipset, det skal jeg prøve med noe "rusk" jeg har liggendes :)

    SvarSlett
  8. sånn stol har jeg også!!!! Samme stoff, men ulik form! Så artig! Fant den på finn og bare MÅTTE ha den :)
    Ha en flott kveld
    klem
    Lise

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails