Powered By Blogger

mandag 4. oktober 2010

Kaffeslaberas

Har hatt en koselig ettermiddag med to gode naboer og venninner! 
Et godt gammeldags kaffeslaberas.
Nå har vi utredet livets store mysterier og spist deilig kaffemat!
Raquel er venninnegjengens mat-orakel, og kommer aldri tomhendt
 til et selskap. 
Hun sto bak kveldens godbit, både før øyne og gane; 
vannbakkels med jordbær og krem!
Mens jeg serverte påsmurt lefse - det er jeg veldig glad i!
(jeg er litt mindre avansert...;))



Herlig med gode venninner!
Det er virkelig dyrebart!

Håper dere har hatt en fin start på uka, og at den ikke var altfor Blå.

Klem fra Janniche

6 kommentarer:

  1. Vannbakkels smaker da helt nydelig, og det så godt ut også...sukk, jeg som sitter her på en mandag aldeles godtesyk.

    Venninner er gull verdt, og viktig å ta være på, hørtes ut som en koselig kveld.

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  2. Mmmm vannbakkels.... sikle sikle :)

    SvarSlett
  3. så herlig med et skikkelig kaffeselskap, Janniche:-)Vannbakkelsene ser utrolig nydelig ut, selv om jeg er glad i påsmurte lefser til kaffen:-)
    Nydelig dekket bort med løvtynne kaffekopper:-)
    Finfintirsdag ønskes deg og Leon:-)

    Klem fra Trine:o)

    SvarSlett
  4. ååå!! du har så koselig blogg Janniche!
    Må inn å titte i ny og ne:)

    Hilsen Guro;)

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig kommentar på min blogg, og velkommen som følger! Det setter jeg stor pris på! Håper du vil trives i Rådyrveien 14 når du stikker innom! :-)

    SvarSlett
  6. Herlig :) Jeg fikk lyst på også ;) Koselig med venninne kaffe !

    Kos fra Janne :)

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails