Powered By Blogger

søndag 10. oktober 2010

Kreativiteter, kake, katt og kos...

Da var søndagen snart over, og vi forbereder oss på en ny helg.
Først vil jeg bare vise noen små `forbedringer` som er gjort på min 

Uglene har fått ører (eller hva det nå er ugler har på toppen av hodet...)
Skriften på retro-skiltet har blitt rød - så nå kan man faktisk lese hva som står der.
Den lilla  lavendel-posen har fått blonde på kanten.
Før sommeren sydde jeg mitt første skjørt(!!) 
Av et fløyels-stoff jeg kjøpte på loppemarked for en tier.
Jeg ble faktisk veldig fornøyd, og skjørtet er stadig i bruk.
 Med stoff som var til overs, har jeg nå sydd en matchende veske. 
Mangler bare en knapp, så er alt på plass. 
Så nå står jeg i stil med bilen min:)
Har spist deilig deilig marengskake med  revet sjokolade og blåbær i dag!
Yummi!!
 Mens Leon har nytt livet i sofaen.
DA er jeg klar for ny uke!
(selv om det sitter litt langt inne...)


Takk for alle koselige kommentarer!
Håper dere har hatt en fin helg!

6 kommentarer:

  1. Leon har skjønt det der med det gode liv altså! ;)
    Og de ble sikkert glad for ørene! Men da håper de sikkert at de ikke havner hos meg, kan jabbe hull i hode på en ugle til og med!! :P

    SvarSlett
  2. Wow! Så flink du er til å sy!!! Digger den vesken - utroligstilig!! ER vedlig fin blogg du har altså :)) Du la merke til stolen på rommet til Edvin også ja - jeg synes de er kjempekule! Gammel skolestol passer liksom til gammelt skatoll :) Ømsker deg en flott sødagskveld, og takk for at du gir meg så supre kommentarer! Evig takknemlig :)) Stor klem fra Yvonne

    SvarSlett
  3. Åh så fin väskan blev, så flitig och duktig du är. Marängkakan ser otroligt god ut.
    Önskar dig en fortsatt bra dag
    Kram

    SvarSlett
  4. Hei hei.
    Tusen takk for fin kommentar. Den puffen er bare kjempeenkel og lage, så gjør den seg jo så godt som pynt også;)

    Så mange fine ting du har laget, den kaken så kjempegod ut:) Ser vartfal ut som om katten din koser seg der den ligger, det er så koselig med katt. Alltid en velkomst når man kommer hjem og alltid en liten kos på lur :)

    Ha en fortsatt fin mandag.
    Hilsen fra Trine.

    SvarSlett
  5. så flink du er!
    Mathias min yngste lillebror la merke til at du matchet med den kule bilen din på møte på søndag! :D skikkelig stilig!

    Klem fra Karoline Ø

    SvarSlett
  6. Så flink du er Janniche!!! Pus er bare helt
    nydelig! Stå på,skal følge med videre på bloggen din.
    Klem Randi

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails