Powered By Blogger

mandag 18. oktober 2010

Speil, speil på veggen der...

Jo, altså... 
Så har jeg endelig ryddet litt i skuffer og skap, og fylt en pappeske med både klær og ting som jeg ikke trenger. De som kjenner meg, vet at jeg har litt
problemer med å kaste og kvitte meg med ting. 
Er håpløst `romantisk` og følesesmessig engasjert når det gjelder tingene mine 
(de som har det på samme måte skjønner hva jeg mener;))
Men nå hadde jeg altså fylt en eske, og kom meg avgårde 
til `Brukten` med den!
Så når jeg nå først var der da, hadde det jo vært kjekt å kikke litt... 
Skulle ikke kjøpe noe altså, nei nei!
Det var jo meningen å kvitte seg med noe, ikke skaffe seg mer!
Og så skal jeg jo spare litt da..
Ok, som dere skjønner, gikk det ikke sånn.
Men til mitt forsvar; jeg kjøpte noe som jeg - på en måte -
har bruk for og som var veldig veldig billig!

Japp, et speil!
Ikke den mest passende fargen til mitt hjem, 
men flott størrelse og fasong! 
Og prisen da!!! - 25 kroner!
Det er hva vil kaller et kupp, eller hur?;)
Malekosten fikser resten:)

Nå får dere se litt av rotet mitt også... Vanskelig å ta bilde av speil, altså!
Men men, vi bestreber oss jo på å være ærlige - så her er et 
ærlig bilde av stua en vanlig dag!

Hva synes dere? Fin eller?

-
Må tilføye at det føltes veldig bra og bli kvitt den esken med ting altså! 
Har en til stående, må bare psyke meg opp til å  kjøre den vekk... 
Prøv det du også, om du sliter med det samme som meg!;)

Takk for alle koselige og positive kommentarer om Husbyggingen
 i forrige innlegg!
 Det er ikke så vanskelig altså!

Vil også ønske de nye Følgerne mine
 varmt velkommen!
Såå koselig at dere vil komme hit av og til!

 
Håper dere har hatt en fin start på 
den nye uka!


Nedtelling til Give Awayen  teller nå 13 dager til trekning!
Bli gjerne med!

11 kommentarer:

  1. Hehe... skjønner IKKE hva du mener;-)
    Jeg er nå veldig spent på om speilet får yndlingsfargen vår??? Venter i spenning:-)
    Og du: stua di ser kjempekoselig ut, og jippi for det "usminkede"!! ;-)

    Håper du har en super mandag!

    Stoe klem, Rosa

    SvarSlett
  2. Hei på dæi!
    Skjønne akkurat kordan du har det iforhold til å kaste ting. Æi slit også med å kvitte mæi med ting. Kan jo henne æi får bruk for det en gang:) Men kanskje æi skal prøve ut det samme som dæi... Iallefall fylle ei eske med ting...men love ingenting...hehe
    Speilet ditt va kjempefint, og æi skjønne godt du måtte ha med dæi hjem når det bare kosta 25 kr. E spent på kordan det blir når malekosten får gå nåen strøk over:)

    Håpe du har en kjempefin kveld og får ei fin uke.
    klæm fra tøvsjura kristine

    SvarSlett
  3. Vet du, jeg var akkurat sånn jeg også, men tror det gikk litt over når jeg flyttet inn på 16kvm.. *humrer* For da var jeg NØDT til å kvitte meg med ting.
    Har blitt flinkere til å kaste - gi til gjenbruk etc. Men jeg kjenner meg VELDIG igjen i det å bli følelsemessig knyttet til ting. For det er jeg!! Kan ikke se for meg at noen av tingene mine skulle bli borte eller ødelagt en gang.. *grøss*

    Speilet var kjempekult! Gleder meg til å se hvordan det blir etter at du har gitt det noen malingsstrøk :-))
    Rot har vi alle, enten vi vil eller ikke ;-)
    Syns det er bra du viser et ærlig interiørbilde jeg! For det er jo ingen som har sånne "katalog"-hjem 24/7 heller da ;-)

    God klem fra Lindis, Min Lille Hule ☼

    SvarSlett
  4. *fniser* Skjønte først nå (etter at den ene søstra mi sa det til meg) at man ikke skal svare på egen blogg, men svare på de kommentarene man får på bloggen på bloggen til den som har skrevet det :-)

    Tror jeg har vært litt for lenge i Facebook verden ell no ;-)) Men, jeg har jo kommentert her hos deg også da, selv om jeg i tilegg har svart deg inne på bloggen min *ler*
    Så takk for at du gadd å titte der etter svar å ;-)) Og for at du har kommentert flere ganger inne på bloggen min, det varmer ♥ mitt!

    SvarSlett
  5. Flink du er som i det hele tatt får gitt bort noe.... Her blir det enten kastet eller lagt bakerst i boden :)

    Kult speil, det likte jeg :) og du.... jeg så ikke noe rot!

    Klem :)

    SvarSlett
  6. Hi hi, jeg er heldigvis ganske kurert fra samlemanien, men det hoper seg visst opp likevel! Stilig speil, og jeg synes stua så ganske så ryddig ut, jeg :)
    Ha en flott kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  7. Hei Janniche! Så koselig og herlig innlegg av deg :)) Synes jeg ser deg når du pakker ned i esken *ler* Synes du er kjemepeflink jeg! Selv har jeg kjelleren dull av stæsj - du så jo selv, jeg har tilogmed min gamle papirdukke så jeg skjønner deg godt ;) DIGGER speilet! Herlig retro!! Tirsdagsklem

    SvarSlett
  8. Kjempeflott at jeg får prøve meg på et fuglehus jeg også :)))Får bare gåpe jeg klarer det like fint som deg - at det ikke blir et bikkjehus jeg mekker sammen - det gjør seg ikke like godt på veggen det *skratter*

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails