Powered By Blogger

fredag 17. februar 2012

Lampefeber!


Jeg har kjøpt meg en lampe som jeg har gått og kikket og tenkt på en stund.
Nå har den kommet i hus, og jeg er veldig fornøyd!

.
med...
og uten lys.
Og den er ikke kjøpt brukt!;)

Fin?!

Jeg har et lite maleprosjekt pågående.
Bilder kommer etterhvert!


Fiiin fredag kveld
til deg!








english:
I`ve got myself a new lamp!
I have been looking at and thinking about it for a while, and now I finally got it!
Nice?!
Wish you a lovelyyyy Friday night!


9 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Den lampen var kjempe flott:)
    Passer perfekt der den står.

    Ha ei fantastisk helg:)
    Klem Mari

    SvarSlett
  2. Utrolig fin lampe du har kjøpt deg.. lekker!
    Ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  3. Lampen var superfin;) God helg til deg, klem.

    SvarSlett
  4. Hei du!!

    Så fin den lampen var.
    Kan jeg spørre hvor den er kjøpt?
    :)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  5. Jeg lurer også...den var NICE!! :))
    Grattis!

    SvarSlett
  6. Den lampa var konge! Me like!


    Fineste fredagskvelden til deg,
    her det hjemmealene kos med Nala!
    klemklem

    SvarSlett
  7. Blogg med masse retorting - det liker jeg :-) Kanonkul bil du har :-)

    SvarSlett
  8. Kul lampe! Så kjekt med slike funn, clas ohlson har mye bra altså! Spent på å se hva du maler på :) *♥*

    SvarSlett

Blir veldig glad for en liten kommentar! Takk! :-)

Related Posts with Thumbnails